Reklama wielofunkcyjnego boiska w Valencii będzie widocznym elementem strojów drużyny Submarine podczas kolejnego meczu LaLiga.
Villarreal CF umieści logo Roig Arena na przodzie koszulki, którą założy w sobotę przeciwko Realowi Madryt na Estadio de la Cerámica w ramach meczu 28. kolejki Primera Division.
Jest to pierwsza aktywność przewidziana w ambitnej umowie o współpracy podpisanej przez Villarreal i przyszły obiekt wielofunkcyjny, która została zaprezentowana w tę środę podczas wydarzenia zorganizowanego w samym obiekcie będącym w budowie, w którym wziął udział:
prezes Fernando Roig;
- kapitanowie pierwszej drużyny Raúl Albiol i Dani Parejo;
- dyrektor generalny Roig Areny, Víctor Sendra;
- dyrektor ds. komunikacji Pamesy, Elena Roig;
- Amparo Roig, architekt i partner ERRE.
Dzięki tej synergii Villarreal CF i Roig Arena wzmocnią swoje relacje oraz podkreślą swoją tożsamość i wartości, ściśle powiązane z dumą z przynależności do terytorium, poczuciem przynależności i oczywiście kulturą ciężkiej pracy. Obie marki połączą siły, aby jeszcze bardziej promować sport, wypoczynek, rozrywę i kulturę.
O Roig Arenie
Roig Arena będzie w przyszłości największą wielofunkcyjną halą sportową w Walencji, na której będą odbywać się wydarzenia sportowe, rozrywkowe i korporacyjne. Budżet projektu wynosi ponad 280 milionów euro i został w całości sfinansowany ze środków osobistych przez Juana Roiga, prezesa Mercadony. Szacuje się, że w trybie koncertowym maksymalna pojemność obiektu wyniesie 20 000 widzów.
Źródło: Villarrealcf.es.