V Play - nowa marka Villarrealu, promująca transmisje i treści audiowizualne

Narodził się V Play

Villarreal CF, który wprowadza na rynek własną markę treści audiowizualnych, rozpocznie wydarzenie od specjalnych transmisji na żywo w serwisach Twitch i YouTube.

Klub Villarreal CF stworzył V Play – nową markę korporacyjną, która będzie obejmować wszystkie klubowe treści audiowizualne w mediach społecznościowych.

Wraz z pojawieniem się marki V Play, Villarreal CF zaprezentuje nowe treści i formaty audiowizualne, rozpoczynając od cotygodniowych transmisji na żywo w serwisach Twitch i YouTube. Przestrzeń o charakterze relaksacyjnym, w której zaproszeni goście będą wchodzić w interakcje z publicznością, gdzie odbędą się panele dyskusyjne, wywiady oraz przegląd najnowszych wiadomości ze świata Los Amarillos i jej najważniejszych zespołów.

Klub wprowadzi również na swojej stronie internetowej nową sekcję V Play, w której znajdą się najlepsze treści audiowizualne tworzone przez zespół ds. komunikacji i materiałów audiowizualnych Villarreal CF.

Wyświetl w Threads

Identyfikacja wizualna dostosowana do nowych formatów

W odpowiedzi na nowe trendy komunikacyjne i formaty audiowizualne klub Villarreal CF zdecydował się na odświeżenie swojej korporacyjnej identyfikacji audiowizualnej, zastępując długoletnią markę treści telewizyjnych Villarreal, która towarzyszyła klubowi od momentu jego powstania w świecie cyfrowym.

Teraz na pierwszym planie znajduje się litera V. Po odchyleniu przyjmuje nową nazwę V Play.

Pau Navarro, gość specjalny na streamie Twitch

Villarreal rozpocznie relacje ze swoich transmisji na Twitchu na V Play już we wtorek, 18 marca o 13:00. Gościem specjalnym będzie Pau Navarro. Młody piłkarz z Vilavelli będzie pierwszą gwiazdą, która pojawi się na nowym planie zdjęciowym w Sports City.

Wyświetl w Threads

Źródło: Villarrealcf.es

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back To Top