Villarreal CF, który wprowadza na rynek własną markę treści audiowizualnych, rozpocznie wydarzenie od specjalnych transmisji na żywo w serwisach Twitch i YouTube.
Klub Villarreal CF stworzył V Play – nową markę korporacyjną, która będzie obejmować wszystkie klubowe treści audiowizualne w mediach społecznościowych.
Wraz z pojawieniem się marki V Play, Villarreal CF zaprezentuje nowe treści i formaty audiowizualne, rozpoczynając od cotygodniowych transmisji na żywo w serwisach Twitch i YouTube. Przestrzeń o charakterze relaksacyjnym, w której zaproszeni goście będą wchodzić w interakcje z publicznością, gdzie odbędą się panele dyskusyjne, wywiady oraz przegląd najnowszych wiadomości ze świata Los Amarillos i jej najważniejszych zespołów.
Klub wprowadzi również na swojej stronie internetowej nową sekcję V Play, w której znajdą się najlepsze treści audiowizualne tworzone przez zespół ds. komunikacji i materiałów audiowizualnych Villarreal CF.
Wyświetl w Threads
Identyfikacja wizualna dostosowana do nowych formatów
W odpowiedzi na nowe trendy komunikacyjne i formaty audiowizualne klub Villarreal CF zdecydował się na odświeżenie swojej korporacyjnej identyfikacji audiowizualnej, zastępując długoletnią markę treści telewizyjnych Villarreal, która towarzyszyła klubowi od momentu jego powstania w świecie cyfrowym.
Teraz na pierwszym planie znajduje się litera V. Po odchyleniu przyjmuje nową nazwę V Play.
Pau Navarro, gość specjalny na streamie Twitch
Villarreal rozpocznie relacje ze swoich transmisji na Twitchu na V Play już we wtorek, 18 marca o 13:00. Gościem specjalnym będzie Pau Navarro. Młody piłkarz z Vilavelli będzie pierwszą gwiazdą, która pojawi się na nowym planie zdjęciowym w Sports City.
Wyświetl w Threads
Źródło: Villarrealcf.es